Coder  
 

Kartowanie gml (Forum)

wysłane gość1, 29.11.2022, 14:01

> > > > Brakuje zdecydowanie możliwości edycji domyślnych atrybutów. Fajnie,
> > że
> > > > symbol powiązany jest z obiektem ale w dalszym ciągu muszę ręcznie
> > > wywołać
> > > > okno atrybutów żeby zobaczyć co tam jest, a powinienem przed lub po
> > > > wstawieniu symbolu czy linii mógł te atrybuty zdefiniować zgodnie z
> > moim
> > > > pomiarem
> > >
> > > Pod prawym klawiszem na dialogu jest możliwość definiowania domyślnych
> > > atrybutów globalnie, ale pewnie nie o to chodzi.
> > >
> > > Czy dialog z atrybutami ma się wyświetlać po każdym kliknięciu
> > wstawienia
> > > symbolu?
> >
> > To było by dobre rozwiązanie.
> > Trzeba wg przestawić się z myślenia wektorowego na obiektowe, symbol to
> > jeden z obiektów ( punktowy), są jeszcze liniowe i powierzchniowe.
> Zostawił
> > bym ten przycisk gml u góry, po jego wciśnięciu program "przestawiałby
> się"
> > na obiektowy i wtedy niezależnie czy chcemy wprowadzić zawór czy jezdnie
> > powierzchnią wstawiamy obiekt( i wtedy okno dialogowe z atrybutami ).
> Tak
> > by trzeba było podejść do tematu wydaje mi się. Bez przycisku gml mamy
> > nadal program do łączenia wektorów, jak kto lubi i potrzebuje.
>
> Na razie prototyp rozpoznaje już wszystkie symbole, pracujemy nad liniami.
>
> www.coder.pl/mikromap32.exe
>
> Otworzę nowy wątek dla tego tematu


Wiadomości w wątku:

31303 Postów w 5812 Wątkach, 905 zarejestr. uczestników, obecnie 321 online (0 zarejestr., 321 gości)
CODER | Kontakt z administratorem
RSS-Feed
powered by my little forum