Nieścisłości w kodzie Polygon\MultiSurface (Forum)
> Dzień dobry
> W związku z pojawieniem się oficjalnego walidatora GML 2021 pojawiają się
> błędy przy walidacji.
> https://www.gov.pl/web/gugik/gugik-...ia-urzedowy-walidator-plikow-gml
>
> Dotyczy to BDOT500. Różne błędy pojawiają się także podczas walidacji EGIB,
> lecz tego nie weryfikowałem.
>
> Po wprowadzeniu poprawek zasugerowanych przez pracownika GUGIK, GML jest
> wczytywany do Mikromapy, jak i walidator nie pokazuje błędów.
>
> Szczegóły błędu BDOT500 Polygon\MultiSurface w tym linku.
> https://github.com/MarcinLebiecki/WalidatorPlikowGML/issues/5
OK, poprawione
www.coder.pl/mikromap32.exe
---
Admin
Wiadomości w wątku:
- Nieścisłości w kodzie Polygon\MultiSurface - Dominik, 16.03.2023, 23:24 (Forum)
- Nieścisłości w kodzie Polygon\MultiSurface - Coder, 18.03.2023, 13:01