Coder  
 

GML - dialog wstawiania obiektów (Forum)

wysłane domasz(R) E-mail, 17.04.2021, 10:43

> > > > W tej wersji:
> > > >
> > > > www.coder.pl/mikromap32.exe
> > > >
> > > > wprowadziliśmy rozbudowany dialog do rysowania obiektów gml, jest to
> > > > ulepszona wersja dialogu K1.
> > > > Podział na grupy i opisy są jeszcze w proszku, wszelkie sugestie
> > > > uporządkowania mile widziane.
> > > Propozycja:
> > > - ob. projektowane jako osobna "nadgrupa" obok GESUT BDOT i EGiB
> >
> > OK zrobione, jako opcja
> > www.coder.pl/mikromap32.exe
> >
> > > - przy wstawianiu obiektu na mapę, automatycznie tworzona nowa warstwa
> > > odpowiadająca oznaczeniu z kodu
> >
> > Nie chcę narzucać sposobu rozwarstwiania, użytkownicy maja różne
> > przyzwyczajenia\
>
> Dodał bym jeszcze filtr powierzchniowe przy liniowych i punktowych bo jak
> ktoś nie zna kodów z rozporządzenia to będzie błędne obiekty wporwadzał.
> Dobrze by też było gdyby po zakończeniu wprowadzania czy rysowania obiektu
> z tej listy otwierało się automatycznie okno z atrybutami. A może zrobić
> tak, że wprowadzanie obiektu będzie się zaczynać ( po wybraniu obiektu z
> listy) od okna atrybutów?

Popieram. Otwieranie okna atrybutów po wstawieniu każdego obiektu jest uciążliwe. Osobiście widziałbym to tak, że wybieramy rodzaj obiektu, uzupełniamy atrybuty i wstawiamy obiekty o identycznych atrybutach. Potem wybieramy kolejny obiekt i znowu mamy możliwość uzupełnienia atrybutów

---
GEODETA BIAŁYSTOK, USŁUGI GEODEZYJNE, SPORZĄDZANIE MAP


Wiadomości w wątku:

31303 Postów w 5812 Wątkach, 905 zarejestr. uczestników, obecnie 368 online (0 zarejestr., 368 gości)
CODER | Kontakt z administratorem
RSS-Feed
powered by my little forum