Coder  
 

GML - dialog wstawiania obiektów (Forum)

wysłane Pioter, 16.04.2021, 10:50

> > > W tej wersji:
> > >
> > > www.coder.pl/mikromap32.exe
> > >
> > > wprowadziliśmy rozbudowany dialog do rysowania obiektów gml, jest to
> > > ulepszona wersja dialogu K1.
> > > Podział na grupy i opisy są jeszcze w proszku, wszelkie sugestie
> > > uporządkowania mile widziane.
> > Propozycja:
> > - ob. projektowane jako osobna "nadgrupa" obok GESUT BDOT i EGiB
>
> OK zrobione, jako opcja
> www.coder.pl/mikromap32.exe
>
> > - przy wstawianiu obiektu na mapę, automatycznie tworzona nowa warstwa
> > odpowiadająca oznaczeniu z kodu
>
> Nie chcę narzucać sposobu rozwarstwiania, użytkownicy maja różne
> przyzwyczajenia\

Dodał bym jeszcze filtr powierzchniowe przy liniowych i punktowych bo jak ktoś nie zna kodów z rozporządzenia to będzie błędne obiekty wporwadzał.
Dobrze by też było gdyby po zakończeniu wprowadzania czy rysowania obiektu z tej listy otwierało się automatycznie okno z atrybutami. A może zrobić tak, że wprowadzanie obiektu będzie się zaczynać ( po wybraniu obiektu z listy) od okna atrybutów?


Wiadomości w wątku:

31303 Postów w 5812 Wątkach, 905 zarejestr. uczestników, obecnie 323 online (0 zarejestr., 323 gości)
CODER | Kontakt z administratorem
RSS-Feed
powered by my little forum